Oldalak

2012. október 3., szerda

Koppány és Flóra 2. A kezdeti idők…


Koppány és Flóra 2. 

A kezdeti idők…

A kezdeti idők nagyon érdekesen zajlottak. Komolyan mondom próbáltam Flórát lerázni… Félre ne értsétek nem volt a terhelő vagy zavaró a jelenléte. Még csak  nyomulós sem volt. Időnként megérkezett aranyosan megkérdezte ráérek e, majd megállt a jósda közepén és hallgatott.
Mindig volt valami mondanivalója vagy kérdése, de küzdött benne két akarat. Az egyik el akarta mondani, meg akarta kérdezni… A másik félt kitárulkozni. Már említettem hogy Flóra egyik személyes keresztje a túlzott gyanakvás. (később mikor megismertem rájöttem, hogy az élet tette ezt vele! Az alapból nyitott és kedves személyiségét elnyomták, majd tüskéket aggattak rá).
Soha nem ült le, csak ha hellyel kínáltam. Ezt persze mindig megtettem, mert ültében levette a sapkáját ( Ekkor még egy nagyon torz szürke sapkát hordott...); láthatóvá vált a haja és… az illata spirális alakzatban terjengett… (vagyis rendszerint elszédültem tőle)
Lassan megismertem a félelmeit a vágyait személyes tragédiáit, torzulásait. Másoktól átvett és önmagában kiagyalt hülyeségeit.
Miért csak a rosszra emlékszem a kezdeti időkből? Hát, mert akkoriban arra koncentráltam! Nem akartam a szépségére figyelni, sem a lelki sem a már bimbózó testi adottságaira.  Sokáig próbáltam nem komolyan venni. Hülyeségeire hülyeséggel reagáltam, néha óvatosan, de kötekedtem… Ő azonban mindig visszatért… Szeretném tudni mik jártak ilyenkor a fejébe-lelkébe!
Minden ember lelki torzulása apróságokból jelentéktelennek tűnő eseményekből indul ki. Csakhogy ezekre az önmagukban jelentéktelen pillanatokban gyökereznek a későbbi bajaink, bánatunk, félelmeink. Érdekes Flóra feltárta nekem a saját ilyen pillanatait.( biztosan nem tudatosan, de elmesélte gyerekkori és kamaszkori sérelmeit.)
Kedves olvasom kérdezhetnéd miért? akkor én is ezt kérdeztem a választ most sem tudom. Közben Flórától függetlenül elég zavaros lett az életem… Nem jártam be a jósdába sokáig nem is láttam. Nem ismertük egymás telefonszámát.  Nem volt azonban nap hogy ne jutott volna eszembe valami apróságról.

ÉS ekkor jött egy Email! De erről majd legközelebb….



Folyt. Köv.

Ha elkezdek valamit be is fejezem….!

Próbáljon megállítani az akinek, nem tetszik…!

Fenyegethettek tiltott számról…!

Beszólhattok a Facebook-on …!

De talán inkább álljatok elém, és mondjátok meg mi nem tetszik!

Koppány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése