Oldalak

2012. szeptember 27., csütörtök

Koppány és Flóra Megismerkedés


Megismerkedés

Előzmények

            Az elmúlt években valahogy mélypontra kerültem. Döntéseket hoztam, ami az adott helyzetben jónak tűntek, de az idő ezt másképp értékelte… vagy talán másképp érlelte…. Az angyalok velem voltak ezekben az időkben is! Tudom; lehetek volna sokkal rosszabbak és hosszabbak is a rossz idők!
            Újra kellet kezdenem mindent elölről, onnan ahonnan elindultam valamikor még az előző évezredben… :) Arra gondoltam, hogyha akkor képes voltam rá akkor, most is megy, hiszen tapasztaltabb, talán érettebb is vagyok.
            Szóval vissza a gyökerekhez és neveljünk újra egészséges életrevaló sorsfát. Egy szó, mint száz, ahogy a mesékben mondják újra nyitottam egy jósdát. Az idetévedt ismeretlen ismerősöknek mondom: kártyavetés az istenek által kijelölt sorsfeladatom. Gyerekkoromtól fogva jósolok, próbáltam tőle megszabadulni de a sors szelei néha viharai visszatereltek hol szelíden, hol agresszíven. Erről a későbbiekben még írok…
            Berendeztem egy garázst, asztal székek egy-két kép, szóval Spártaian férfias és ízléses volt… :) Festettem egy művészinek szánt de elég csálé táblát: LAMADYS JÓSDA és vártam. Az emberek pedig elkezdtek jövögetni… Az új „praxis” útjára indult!

Megismerkedés

„Flóra belép Koppány életébe! Váratlanul, visszafordíthatatlanul. Szeplősen, szemüvegesen… szerethetően”

            Őszintén bevallom éppen aludtam! Volt egy pad a garázsban, azon feküdtem időnként, (jót tett a hátamnak). Most azonban elaludtam; álmomban egy másik világban jártam ahol éppen alma szüret volt. Az álomfejtéshez nem értek, úgyhogy nem próbálom a Flórával való megismerkedésbe belemagyarázni az alma, mint kísértés szimbólumát.
            Arra ébredtem, hogy valaki agresszíven nyitná ki a bezárt ajtót. Ébredés után mindig nagyon gyorsan magamhoz térek és felveszem a készenléti „üzemmódot”. Egy mozdulattal kinyitom, kitárom az ajtót hátralépek bejöhessen bárki is az.
            Flóra belépett, a garázsba ami elhanyagolható mozzanat, de belépett az életembe is ami viszont sorsfordító pillanat.
            Hiszek benne, hogy minden ember lelkét kíséri egy angyal és egy ördög. Sorsfordító pillanatokban hallhatjuk a hangjukat amint tanácsaikkal segíteni, vagy éppen befolyásolni próbálnak bennünket. A gond a következő: általában egymásnak ellentmondó tanácsokat, sugallatokat,  kiáltanak, így az embernek saját maga kell dönteni. Most azonban mindketten azt ordították: Küld el! Küld el! Ha nem küldöd el; megtanít milyen sírni a hold tánca közben.

„Nagykorú vagy már?”

Ennyit tudtam hirtelen kérdezni. (Valószínűleg nem is köszöntem) Ebbe kapaszkodtam, ha kiskorú elküldöm! Olyan ártatlan volt a mosolya, gondoltam jó ha van 16 éves. (Flórának speciális félmosolya van… később még erről hosszabban írok)

„Igen!! Már egy hete.”

Mondta, kicsit büszkén, talán lenézően, de biztosan gyanakvóan. A túlzott gyanakvás az egyik dolog, (személyes „kereszt”) amivel Flóra megnehezíti a saját életét. 

„A barátom mondta, hogy nyílt itt egy új hely. Nézzem meg milyen… őt is érdekli az okkultizmus…”

(Megjegyzem Márton a barát, ezt a későbbiekben nagyon megbánta… :) )

Beletörődtem! Vagy talán ráléptem a sorsomra? Mindenesetre elfogadtam, hogy szétnéz a jósdában, pár szót válltanon kell vele. Azt tudtam nem lesz ügyfél, ebben az időben nagyon ügyfélközpontú voltam, úgyhogy kicsit flegmára vettem a dolgot. Kb. két percig. Ekkor…
Levette a sapkáját és a sálját.

Mintegy filmben: lassítva láttam, ahogy a hosszú vörös haja leomlott vállaira… Egy tiszta nyári lenyugvó napnak vannak ilyen árnyalatai. Megigazította majd jött az egyedi félmosolya… Gondolom, bambán bámulhattam….

Ekkor elért az illata… Erre nincsenek szavaim….


Itt egy komoly fehér folt van az életemben. Tudnotok kell; kedves olvasóim nekem nagyon jó a memóriám. Gyakorlatilag az életem minden percét fel tudom idézni. Itt azonban cserben hagy a memória… az emlékezet… Nem tudom miről beszélgettünk első alkalomkor, mikor ment el, mit mondott mit kérdezet…. Semmi
Később soha nem beszéltünk ezekről a korai időkről. Flóra egyszer kérdezte: emlékszem e a megismerkedésünkre. Akkor nem fogtam fel, de lehetet oka rá, hogy ezt kérdezze… Egyszer remélem, majd elmeséli ő is a történetünket a saját szemszögéből…

Szeretném ha mindenki megértené!: Ekkor még nem nőként néztem rá, nem is tudom megfogalmazni… Talán el kellet fogadnom, hogy létezik és hozzá kellet szoknom az illatához.
Tudtam, éreztem: Flóra nem egy epizód lesz az életemben; hanem egy boldog tündérmese… esetleg tragikomédia….  Vagy talán klisés szappanopera…. :)



Folyt. Köv.

Ha elkezdek valamit be is fejezem….!

Próbáljon megállítani az akinek, nem tetszik…!

Fenyegethettek tiltott számról…!

Beszólhattok a Facebook-on …!

De talán inkább álljatok elém, és mondjátok meg mi nem tetszik!

Koppány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése